sobota, 17 czerwca 2017

Wazonowa alternatywa !

wazonowa alternatywa, kwiaty, piwonie, funkia,











Lato lato lato !!!! Cudowna i moja ukochana pora roku :) Uwielbiam słońce i piękno natury, które w tym okresie nas otacza. Świeże kwiaty w wazonie (zdobyte na działce rodziców) pięknie zdobią mój stół.... Tym razem goszczą piwonie i liście funki... i tu pojawił się problem. Po powrocie do domu ze swoją pięknie pachnącą zdobyczą okazało się, że nie mam tak dużego wazonu :( Wyciągnęłam mały wazonik do którego niestety nie pomieściłam swoich kwiatów i liści :(  Mam tylko miskę .... okazała się za niska na piwonie, ale na liście idealna... hmmmm to czemu by nie połączyć tych dwóch rzeczy razem! Tak oto wazon trafił do miski, liście do miski, a piwonie do wazoniku. Efekt cudowny -niewysoki i olbrzymi bukiet. Z całą pewnością wykorzystam ten patent jeszcze nie raz !

wazonowa alternatywa, kwiaty, piwonie, funkia,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz