czwartek, 19 stycznia 2017

Gazetnik z wikliny papierowej

Mój ulubiony recykling wykonany w warunkach domowych to wiklina papierowa, czyli wyplatanie z rurek zrobionych z papieru i gazet.ozdób, dekoracji, koszy itp. Samo skręcanie rurek jest bardzo relaksujące, a uzyskany efekt naszej twórczej pracy wywołuje wielki uśmiech na twarzy, no a o satysfakcji już nie wspomnę :) Ja jestem zwolenniczką przedmiotów wykonanych tą metodą, których mogę używać w domu i tak oto powstał gazetnik.

gazetnik z wikliny papierowej

Jak widać na zdjęciu składa się on z pięciu połączonych ze sobą tub (za formę posłużyła mi wielka butelka po napoju). Każdy element został pomalowany czarną bejcą, a następnie pomalowany lakierem akrylowym. Po wysuszeniu wszystkich elementów połączyłam je w kształcie piramidy. Gazetnik może stać w poziomie jak i pionie.

Wykonany przeze mnie gazetnik to również idealne miejsce do przechowywania win :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz