poniedziałek, 16 stycznia 2017

Latarenka

Nawiązując do poprzedniego postu w którym znajdował się stroik na korze, krótko opiszę jak wykonałam małą świecącą latarenkę. .


                                                                                           
Do jej wykonania użyłam brystolu z którego wycięłam prostokąt, a w nim nożykiem małe okienka. Postawiłam na prostą formę czyli prostokąt z daszkiem, Okienka zostały wyklejone starą firanką, którą dostałam od mamuśki :) wszystko kleiłam klejem introligatorskim. Po sklejeniu i wysuszeniu kredkami pastelowymi nadałam efekt starości. Użyłam czarnej, szarej i białej pasteli, które rozmazałam palcem. Gotowe :) na stroiku postawiłam małą świeczkę na baterię i przykryłam ją latarenką, a efekt jak na zdjęciu..... mała rzecz a jak oko cieszy, zwłaszcza wieczorową porą..... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz