niedziela, 15 stycznia 2017

Romantycznie ........

W głębi duszy jestem romantyczką... często siedząc w czterech ścianach w blokowisku brakuje mi pięknych widoków łona natury. Pewnego dnia podczas spaceru w lesie zaczęłam zbierać... a to patyczek... a to kamyczek....kora, mech iiiiiii tak powstało poniższe dzieło



Do wykonania stroika użyłam korę i patyk, które zostały farbką zabielone. Kamienie zostały tylko umyte i pozostawiłam je w naturalnym stanie. Huśtawka została wykonana z sznurka i kawałka kory. Trawka jak i ptaszek to rzeczy, które kiedyś zakupione idealnie wpasowały się w ten klimat. Jeżeli chodzi o latarenkę to mój kolejny twór, o którym krótko napisze innym razem. 

Wieczór.... ciepła herbatka i cudownie migające światełko z latarenki.......

2 komentarze:

  1. Piekne i z niecierpliwością czekam kolejne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i obiecuję, że każdego dnia postów będzie przybywać :)

      Usuń